Aktuelno

2 comments

  • Postovani,

    Nasa zgrada je zainteresovana za angazovanje firme koja bi odrzavala higijenu. Zgrada se nalazi na Vozdovcu, ima 3 sprata i 10 stanova (nema lift).
    Mozete li mi reci kako obracunavate cenu, kako vrsite naplatu i sta sve podrazumeva usluga.

    Hvala

  • Poštovani,

    Nadam se da ste dobro, i da se čuvate.

    Prema dogovoru Vam pišem email vezan za nedeljno održavanje naše kancelarije.
    Kancelarija ima ukupno 240 kvadrata, ali se dve prostorije ne koriste jer još uvek nemamo zaposlene u njima. Otprilike ostaje oko 160 kvadrata koji zahtevaju ciscenje.

    Prostor se sastoji od:
    – Open space-a sa 20 stolova zaposlenih
    – Konferencijske sale
    – Kancelarije direktora
    – Male kancelarijice od manje od 10 kvadrata u kojoj se nalaze visoki sto i dve barske stolice
    – Recepcije
    – Hodnika
    – Kuhinje + 2 kupatila
    – 2 dodatne kancelarije koje se ne koriste (i pod kljucem)

    Kancelarija je nova, i potrebno nam je:
    – ciscenje podova u svim prostorijama
    – recepcije u medju prostoru, konferencijsku salu (pod + sto, eventualno stolice svakog drugog/treceg puta)
    – kuhinja (15m2) – plocice + radna povrsina + ploca za kuvanje
    – kupatila (2x15m2) – plocice + wc solja + lavabo + pisoar u muskom wcu
    – izbacivanje smeca iz 3 kante (1 u kuhinji, 2 u kupatilima) i malim kanticama sa papirom koje su u ostalim prostorijama – mi izbacujemo djubre između ponedeljka i četvrtka, a potrebno je izbaciti ono što se nakupi petkom
    – brisanje simsa po potrebi

    (stolovi zaposlenih se ne ciste, već svaki zaposleni na dnevnom nivou ošisti svoj)

    Osoba koja bi cistila bi dolayila jednom nedeljno (subotom ili nedeljom u bilo koje vreme), i potreban nam je Vaš materijal za ciscenje, s obzirom da ga mi ne nabavljamo.

    Nadam se saradnji,
    Srdačno,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.